Reklamační řád

Tento „reklamační řád“ je nedílnou součástí Obchodních podmínek prodávajícího Josef Čepelák účastník sdružení OBEX, provozovatele internetového obchodu www.obexklice.cz, IČ 49875086 se sídlem Josefa Skupy 2518/9, 434 01 Most (dále jen prodávající). Reklamační řád popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží zakoupeného na internetovém obchodu prodávajícího www.obexklice.cz.

Úvodní ustanovení

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Tento reklamační řád je v souladu se zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a v souladu se zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.

Záruka a reklamace

  1. Záruka začíná běžet okamžikem převzetí výrobku spotřebitelem.
  2. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
  3. Prodávající odpovídá za všechny vady výrobku, které má výrobek při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
  4. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením.
  5. Při praní či čištění respektujte symboly uvedené výrobcem na etiketě.
  6. Reklamaci je možné uplatnit:
    • poštou, zašlete na adresu sídla:
      Josef Čepelák, účastník sdružení OBEX
      Josefa Skupy 2518/9, 434 01 Most
    • osobně v sídle prodávajícího, na adrese:
      Josef Čepelák, účastník sdružení OBEX
      Josefa Skupy 2518/9, 434 01 Most
    • zasláním elektronicky prostřednictvím prostředku komunikace na dálku internet na emailovou adresu prodávajícího horak.obex@gmail.com, kdy reklamační list je zpřístupněn na internetovém obchodě.
  7. Náklady na dopravu výrobku od spotřebitele k prodávajícímu hradí spotřebitel, náklady na zaslání reklamovaného výrobku zpět hradí prodávající.
  8. Reklamované zboží, prosíme, řádně zabalte, aby při přepravě výrobku nedošlo k dalšímu znehodnocení výrobku a přiložte reklamační list (pokud jste jej již nezaslali prostřednictvím emailové korespondence).
  9. Reklamační list vyplňte dle jeho obsahu (důležité: uveďte popis vady, jakým způsobem požadujete reklamaci vyřídit a kontakt na Vás).
  10. Reklamaci vyřizujeme v souladu s ustanovením § 19 zák. č. 634/1992 SB. o ochraně spotřebitele v platném znění.
  11. Spotřebitel musí v případě reklamace vadného zboží nějakým vhodným způsobem prokázat, že zboží bylo zakoupeno na našem internetovém obchodě www.obexklice.cz nebo v kamenné provozovně (např. doklad o zakoupení výrobků, dodací list, výpis o bezhotovostní platbě, atd.

Formuláře ke stažení

Reklamační list