Reklamační řád
Tento „reklamační řád“ je nedílnou součástí Obchodních podmínek prodávajícího OBEX Klíče s.r.o. , provozovatele internetového obchodu www.obexklice.cz, IČ 07681381 se sídlem Josefa Skupy 2518/9, 434 01 Most (dále jen prodávající). Reklamační řád popisuje postup, jakým způsobem postupovat při reklamaci zboží zakoupeného na internetovém obchodu prodávajícího www.obexklice.cz.
Úvodní ustanovení
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem. Tento reklamační řád je v souladu se zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a v souladu se zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.
Záruka a reklamace
- Záruka začíná běžet okamžikem převzetí výrobku spotřebitelem.
- Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
- Prodávající odpovídá za všechny vady výrobku, které má výrobek při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
- Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením.
- Při praní či čištění respektujte symboly uvedené výrobcem na etiketě.
- Reklamaci je možné uplatnit:
- poštou, zašlete na adresu sídla:
OBEX Klíče s.r.o.
Josefa Skupy 2518/9, 434 01 Most - osobně v sídle prodávajícího, na adrese:
OBEX Klíče s.r.o.
Josefa Skupy 2518/9, 434 01 Most - zasláním elektronicky prostřednictvím prostředku komunikace na dálku internet na emailovou adresu prodávajícího horak.obex@gmail.com, kdy reklamační list je zpřístupněn na internetovém obchodě.
- poštou, zašlete na adresu sídla:
- Náklady na dopravu výrobku od spotřebitele k prodávajícímu hradí spotřebitel, náklady na zaslání reklamovaného výrobku zpět hradí prodávající.
- Reklamované zboží, prosíme, řádně zabalte, aby při přepravě výrobku nedošlo k dalšímu znehodnocení výrobku a přiložte reklamační list (pokud jste jej již nezaslali prostřednictvím emailové korespondence).
- Reklamační list vyplňte dle jeho obsahu (důležité: uveďte popis vady, jakým způsobem požadujete reklamaci vyřídit a kontakt na Vás).
- Reklamaci vyřizujeme v souladu s ustanovením § 19 zák. č. 634/1992 SB. o ochraně spotřebitele v platném znění.
- Spotřebitel musí v případě reklamace vadného zboží nějakým vhodným způsobem prokázat, že zboží bylo zakoupeno na našem internetovém obchodě www.obexklice.cz nebo v kamenné provozovně (např. doklad o zakoupení výrobků, dodací list, výpis o bezhotovostní platbě, atd.